Äntligen...

Just nu känns fredagen mer än välkommen! Det har varit en trött vecka, speciellt på kvällarna. Det va längesen jag gick och la mig innan kl 21 på kvällarna :) 

I kväll ska vi gå och äta tacos på hotellet, efter det är det bandy men det är inget som lockar mig nu. Snöstorm ute ju, då känns det mycket skönare och ligga i soffan och titta på TV.
I natt ska pappa sova här så vi ska titta på På spåret och Skavlan :)

I helgen vet jag inte riktigt vad vi ska hitta på. Jag är lite sugen på att shoppa lite eller bada i badhus faktiskt. När jag va yngre åkte vi ofta upp till Rosenlundsbadet och badade, kanske ska dra med mig Erik dit på söndag ;)

Hoppas ni får en bra helg!
Kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0