Fredagstankar........

I morgon bär det av upp mot JKPG. Vi ska ha en mysdag för oss själva. Först lite shopping och sedan biobesök. Vi ska se Åsa-Nisses nya film. Det ska bli spännande och se hur dom tänker att vi Vetlandabor är, om vi är så galna som de kan tyckas tro :)
Och sen ska jag shoppa loss på HM också. De har fått in massor med supersnygga vårkläder. Tjihoooo!

I dag har jag varit och tränat på friskis, vanligtvis så är det Stina som kör sitt pulspass men i dag va hon borta så då va det Emma som körde. Men jag va inte ledsen för det eftersom jag jobbade i tisdags så kunde inte gå på hennes då.

Annars är det inte så mycket nytt som hänt under solen. Har anmält mig till NaturB-kursen nu så snart ska det börjas plugga här i huset. Undra hur det kommer gå, jag har inte läst en skolbok på ca 4 år men det kommer gå toppen tror ja!




                                
                                                      Bjuder på en sommarbild mitt i all snö och kyla

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0