I´m home!

Hej mina vänner!

Hemma efter en helg i Sälen som har varit superkul! Vi har gjort nästan allt man gör på en skidsemster t.ex ;) åkt skidor, bastat, käkat kokt korv, ramlat i liften... och i backen, fikat i mängder, njutigt av den underbara solen, gått runt i underställ, varit på after ski, shoppat lite och till sist har jag lärt mig att åka skidor! eller iallafall lite. Men det har gett mig mersmak och jag åker gärna dit igen!

Jag kan lägga upp lite bilder i veckan så ska ni få se hur vi har haft det också.

Annars rullar allt på som vanligt, just nu funderar och planerar jag lite inför våren. Jag är sugen på att springa något lopp och det är redan några som har nappat!
Just nu längtar jag bara till våren när man får se solen lite oftare och få slänga in vinterjackan i garderoben för säsongen!

Men nu ska jag sova!
GOD NATT

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0