New pjuks!

                          

Fick hem mina nya löparskor i dag! Så nu bara längtar jag tills snön försvinner för då är det jag som ger mig ut i skogen! Får väl hänga på löpbandet på friskis så länge, för än lär väl inte det vita pudret försvinna ;)
Men visst va dom snygga och sköna va dom också! bBställde från www.sportamore.se och de passade perfekt, kan ju va lite knussligt det är med stl:ar om man skickar efter men det gick bra denna gången!

Ska snart åka och träna Emmas pass, alltid lika kul varje tisdag!

I helgen ska Hanna ha examensfest så på lördag blir det lite party och kanske t.o.m utgång? Va ett tag sen nu så får se vad vi bestämmer oss för!  

Ha det super!
Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0