Oops!

I går va vi i skidbacken några timmar! Vi åker ju upp till Sälen på torsdag och vi tänkte att det är väl bäst att ha åkt några ggr innan vi kommer till dom riktigt backarna:) Men som alltid när man ska åka så måste det ju hända något när man åker lift och visst så gjorde det ju de i går också :)
Jag och Erik skulle åka upp i liften och precis innan vi ska hoppa av så är det en liten kulle, tror ni inte att dom stannar liften då så står vi där i ca 30 sek sen kör den igång igen och PANG!! hela grejen man lutar/sitter på går av och vi ner i snön och glidandes bakåt! Men som tur va så fick vi snabbt fäste igen och kom ut i backen.
Det stog en man precis framför oss när det hände och han frågade om vi va för tunga.. Hahahaha!
Ja det va ganska roligt faktiskt och frågan är hur det såg ut. Det hör till skidåkningen!
Annars gick det väl hyffsat men med lite träning så kommer det nog gå ännu bättre. Men guud va brant det är ända uppifrån, det tar nog ett tag innan jag åker därifrån igen!

Snart är det jobb igen men jobbar ju bara 3 dagar denna veckan!
Har hunnit med ett pass på gymmet i dag också, jag sprang 20 min sen körde jag lite rygg, biceps, triceps och mage. Får räcka för i dag!

Hoppas ni får en bra vecka.
Kram från MIG


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0