Spritter i kroppen!

Jag vill också dansa!! När jag tittade på let´s dance i kväll så blev jag avis! Vill också dansa så som dom gör, jag ska ju iofs börja dansa lite smått snart, jag ska börja på ZUMBA :). Har varit en gång och tyckte det va skitkul så nu ska jag gå en kurs på 7 ggr.
Ibland tänker jag att man inte skulle börjat med bollsporterna och istället fortsätta på gympan som jag gick på en sväng som barn. Men det är klart handbollen och fotbollen har gett mig mycket roligt också!
Jag får väl helt enkelt ringa till Tv 4 nästa säsong och fråga om jag får ställa upp ;) 


                        
                                       Ett försök till dans för ca 2 år sen :)

Kram på er

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0