Tandådalen!

I går bokade vi en skidresa till Tandådalen....Erik har hjälpt hans bror så mycket med att renovera huset så då ville han ge någonting tillbaka så han har bjudit oss upp dit för att åka skidor :)
Det blir en weekend och det ska bli skitkul. Jag som har stått på ett par skidor en gång i mitt liv ska försöka att åka i alla dom där backarna men ska nog börja med väggen ändå (svart backe) ;)
I värsta fall får jag väl hänga på after skin!  
Den 3 februari åker vi.. Jag Erik Magnus och Felicia!

I dag har jag jobbat men i kväll ska jag bara ta det superlugnt och ligga och slöa i soffan till handbollen.. Kom igen nu Sverige.
Men lite nytta ska jag göra innan. På menyn i dag står det köttfärs och rotfruktsoppa och till de ska jag baka ett jättegott och smidigt knäckebröd!
Efter det ska jag göra en kladdkaka till i kväll :)

Ha en härlig torsdagskväll! I morgon är det fredag igen.....Jippie!

Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0