Vääärme!

Vill att våren ska komma snart. Jag veta att vi bara är i mitten av januari och vi kan ha snö minst 2 månader till men det känns som det har varit vinter hur länge som helst.
Jag och Erik funderar på att ta en sista-minuten i slutet av maj! Skulle inte sitta fel med lite försommar innan den riktigt svenska sommaren kommer :)

I går plockade jag undan julsakerna och va skönt de va men nu är det ett helt år innan vi får ta upp dom igen. Julen är över snabbt tycker ja.
Men nu vill man ju göra om och få in lite nytt och vårfräscht i lägenheten igen. Jag ska nog allt ringa till våran hyresvärd och fråga om tapetseringen ;)

Jag ska träna BP i dag och nu va det ett tag sen igen. Kommer nog ha lite träningsvärk i morgon. Ska bli skönt att börja helgen med!

Kram på er

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0