en sockerbagar här bor i staden....

i dag är det bakning som står på schemat. Håller just nu på att jäsa en sats pariserbullar eller vad dom kallas. Första gången jag ger mig på sånna så det ska bli spännande och se hur de smakar sen :) Har även tänkt att baka något som heter nötchokladrutor och vaniljhorn!
Tänkte det är alltid gott att ha med sig nu när vi ska åka på semester.

Annars vet jag inte riktigt vad vi ska hitta på mer i dag. Pratade med Frida.T i går och kanske cyklar ut dit och hälsar på en sväng. Erik är och spelar golf och ska kanske fiska i kväll med Martin och Johan så jag får väl roa mig på mitt egna lilla vis!

I morgon är det party! Lite avskedsfest för Hanna och Johan kan man väl säga, de ska flytta upp till sandviken i slutet av månaden, Johan ska spela bandy däruppe! Det lär säkert bli livat!

Hoppas ni får en bra dag!
Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0