Skåne runt!

Hej hej hallå dagboken!

Just nu sitter jag hemma hos pappa och slappar lite. Jag och Erik har åkt på en roadtrip genom skåne! Vädret har varit sådär men i tisdags va vi en sväng på stranden iallafall!
Våra stopp har varit Simrishamn där vi bodde på ett mysigt B&b som även Carina Berg hade bott, därför det va extra bra ju! Har även kollat in Kiviks marknad och Stenshuvud!
Vi åkte vidare ner mot Ystad där vi stannade till vid Ales stenar, fin utsikt va det och en intressant guide!
I Ystad bodde vi på ett hotell som låg mitt i stan, alla andra B&b va fulla och ska jag säga det själv så är ju faktiskt det mysigare!
Så i dag har vi haft Wallander-sightseeing! Vi hittade t.o.m huset som Kurt bor i i filmerna, helt på egen hand! Guldstjärna ;)

I morgon ska vi åka till Höganäs, Mölle och Kullens fyr, det ska ju tydligen regna hela dagen så gummistövlar och sydvest på!

Vi hörs!
 Kram på er!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0