Snörvel!

Hej på er!

Sitter här i köket och väntar på att Lisa ska komma hit på fika. Är fortfarande lite förkyld och känner mig allmänt konstig, mår illa och lite varm men ingen feber. Jaja det går väl över snart får vi hoppas!

I går kväll va vi ute hos Issa oh Robin och grillade lite, sen drog vi fram rappa kalja och började ljuga ihop påstående efter påstående! Jag är inte så superbra på att komma på men några bra fick man ju ändå till, tycker jag säkert bara själv ;) men trevligt va det iallafall.

På vägen hem i måndags så åkte vi förbi Ullared! Tycker faktiskt det är lite kul och gå runt där och fynda lite. Fast mycket folk va det, aldrig varit så mycket tror jag när jag varit där.
Jag köpte en lampskärm till köket, en matta, 2 väskor, lite kläder, ett supersnyggt nattlinne, puzzel och några filmer. Allt gick på 1500 så vi kom ganska billigt undan!

Nu ska jag tillbaka till det jag höll på med (vika tvätt).
Kram på er


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0