redan...

man säger att helgerna går snabbt men just nu tycker jag att veckorna går minns lika snabbt. Redan fredag i dag!
Jag gick hem från jobbet kl 3.00 i natt för vi hade ändå inget att göra men ändå kunde jag inte riktigt somna. Jag låg och vred och vände på mig. På morgonkvisten började jag bli varm och svettas, jag tog tempern men den visade på 36,7 så ingen feber iallafall. Får hoppas att jag inte blir sjukare bara efter träningen ikväll. Det är många som är lite halvtaskiga nu.
I helgen är vi hundvakter åt lilla Chippo, just ni ligger han bredvid mig på mattan. Jag och han ska ha egen myskväll i kväll för Erik ska ut med sin avdelningen. Så jag va på Maxi innan och köpte lite smått och gått att mumsa på!

Helgen annars blir lugn, lika bra det med tanke på förra lördagen ;)
Kram på er

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0