Vann rätt låt?!

Hmm, jag vet inte riktigt vad jag tyckte men svängig är den ju :)

Vi hade iallafall en trevlig kväll här i går. Hanna och Chrille va här och vi bjöd på fläskfilé och potatisgratäng. Mumma va det!
Jag fick också känna på lilla magen.. det va allt en liten rumpa och fot därinne! :)

I dag har vi tagit en sovmorgon och just nu håller jag på att baka. Kärleksmums och havrekakor blir det i dag. Det va ett tag sen jag bakade nu så ett tag framöver är ni välkommna på fika.

Ska iväg och skaka lite rumpa på zumban sen och direkt efter det åker jag till friskis&svettis och ska testa Nickes skivstångspass. Ska bli spännande. Jag hoppas på träningsvärk i morgon.

Hoppas ni får en bra söndag ni med!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0