hej hej hallå..

dagboken!

En vecka på min APU har gått och jag känner att jag börjar komma in i vårdarbetet lite mer även att det va lite svårt i början. Är ju inte van vid att ta hand om människor på det viset, men det går framåt och jag lär mig mer och mer. Det gäller bara att vara sig själv så fixar sig allt!

Vissa helger så händer det ingenting och andra så händer allt på en gång. Helgen som kommer nu är fullspäckad. Jag ska iväg med mina handbollstjejer på sammandrag i Mullsjö på lördagen, lördag kväll ska vi ha lite middag för mina svärföräldrar som firar 40 årig bröllopsdag, värt ett stort GRATTIS! På söndagen ska vi upp till Jkpg där det vankas dop för Theo, Eriks kusinbarn!

Annars så börjar det dra ihop sig till planering för julen. Julklappar ska köpas, julgodiset ska bakas, och även lite lussebullar. Pyntning av lyan! O.sv. Var förresten på Erikshjälpen i lördags och hittade ett riktigt fynd! En liten träkyrka som med hjälp av lite sprejfärg blev som ny!
Har ju lovat att visa vårat nya vardagsrum så kanske ska gå och ta lite bilder så återkommer jag om en stund! =)

Hej så länge!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0