Hmmmm..

Bloggar inte för fullt nuförtiden! Men har man inget flow så har man inte! Ni får helt enkelt ringa och kolla vad jag har för mig på dagarna ;)

I dag börjar min praktik och jag börjar jobba eftermiddag direkt och jag missar BADRUMSKÖREN :( Jaja, hoppas att det kommer att gå bra, är lite nervös... Det är nu vi får se om all teori verkligen sitter i praktiken! Sitter även och väntar på ett resultat från provet vi hade innan vi gick på höstlov, känner på mig att jag kommer få ett ganska bra betyg faktiskt! Den som väntar får se!

I dag hängde jag på låset när tidningsgubben va borta på maxi och skulle lämna kvällstidningarna, nya Wellnessnumret har kommit ut och där va ett reportage av våran resa i Portugal! Längtar tillbaka!! Men detta ger ju ett litet minne och jag tänker tillbaka hur bra vi hade det :)

Nu ska jag plocka lite här hemma, håller på att måla om lite korgar och grejar. Ni ska jag få se lite bilder på vårat nytapetserade vardagsrum oh våran nymålade hall också!

Ha det nice!

Kommentarer
Postat av: Jill

Tack för den fina kommentaren! Även om det var längesedan, jag som är dålig på att svara!!

2011-11-14 @ 09:44:29
URL: http://jillh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0