Båt-låten!

Hej mina härliga vänner!

Vardagen har börjat rulla på igen som vanligt, jag har varit i skolan denna veckan och gjort ett prov som jag missade när jag var i Portugal! Lika bara att göra det direkt så man slipper ha massor efter sig! Sedan började vi på en ny kurs "Medicinsk grundkurs" så nu har vi börjat gå in på kroppens alla delar och sjukdomar som man kan drabbas av! Ska strax plugga in lite om våra celler + nervsystemet!  
Jag va och tränade på friskis i går och känner att man är fortfarande lite seg i kroppen! För vältränad måste jag ju definitivt vara nu ;)

Men det roliga är inte slut än, i morgon åker vi och några kompisar på Finlandskryssning till Helsingfors! Tror att den kommer bjuda på härliga skratt, shopping, bad i bubbelpoolen, ett och annat glas vin och god mat... men förhoppningsvis INTE någon sjösjuka :)

Ne nu har jag tagit min elvakaffe så nu har jag förmodligen lite energi till att öppna boken!

Ha det kanoners.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0