I´m home!

Har heft en helt grym vecka! Vädet har varit det bästa för den här säsongen strålande solsken, blå himmel och inte ett moln! 
Vi har testa massa nya pass, träffat roliga människor, fått massa bra tips, haft träningsvärk, lyckorus, ätit massa god fisk och solat och badat i massor!
Men man känner nu när man kommer hem att man har hållt igång. En dag körde vi 5 pass!
Så i går när vi kom hem igen till Vetlanda kl 22.00 så gjorde vi inte mycket mer än att duscha och sen somnade jag pladask i sängen och sov som en stock ända till i dag på morgonen då jag fortfarande va trött.
Jag kommer att åka dit igen! Frågan är bara när?
Om ni är lite uppmärksamma så kan ni se mig på bilden. Jag har svart sporttopp och shorts, vita skor och solglasögon! =) 


                       
                                         Bilden är lånad från aftonbladet.se

Kommer nog att lägga upp fler bilder, tog ju inte så många själv men har köpt en skiva som snart kommer på posten med ca 600 bilder som kommer va ett minne för livet!

Kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0