Broccolisoppa, sol och helg!

Hej på er!

Hoppas att ni mår bra därute?
Jag sitter och äter lite lunch här.. broccolisoppa. Ett nytt recept jag testade ch tycker det va helt OK. Varit i skolan i dag och tycker det är jätteroligt... än sålänge ;) Har ju klarat av 1 vecka nu!
Ska sätta mig lite vid köksbordet och plugga lite snart, det gäller att ligga i redan från början annars blir det jobbigt till slut.
I helgen ska vi ha lite middag med Carro och Juho! Det vankas trerätters, förrätt: räk/lax-tårta (ni som sett halv åtta hos mig i veckan vet vad jag pratar om) till det blir det också äkta småländska kräftor! Huvudrätt: Fläskfilé med potatisgratäng. Efterrätt: Ingen aning för det ska Carro fixa, tror iallafall att det blir något smaskigt! 

Solen ska också skina i helgen har jag sett på vädret, GÖTT säger jag bara. Gillar hösten när det är så där kallt och blå himmel med strålande solsken. Då gör det ingenting att sommaren är över. 

Vet ni, dom har släppt träningschemat för våran vecka i Portugal! Det är superbra, allt från dans Hiphop till funktionell styrka, kettlebells, yoga, core och cirkelfys! Och dessutom är det gemensamma middagar, föreläsningar med t.ex Fredrik Paulun och Martina Haag och ett uppskattat bergspass som jag tror att jag ska testa!
Läääängtar!

Nu ska jag plugga lite, Ha en trevlig helg!
Kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0