En Väl Godkänd vecka!

Hej svejs!

Denna veckan har bestått av ganska mycket plugg! Första inlämningen skulle va inne denna veckan och sen har jag även pluggat till ett prov vi skrev i dag! Vi skrev även prov förra fredagen och det fick jag VG på :) Och vet ni?... Jag fick VG på inlämningen också.. Jag är rätt glad faktiskt!
Hoppas det kommer gå såhär bra hela utbildningen!

I dag har jag varit och fikat med mina gamla arbetskamrater, det är en som ska sluta och börja plugga på samma skola som jag :) Kommer bli jättekul och få se henne oftare + att vi kan fika hur ofta vi vill :)

Ska snart iväg på gympa oh i dag är det en gästledare från Eksjö som kommer köra sitt Medel/puls pass! Kul med lite variation!
Efter det blir det tacos och mys i soffan! 

I morgon ska jag ut.. det va ett tag sen nu så det kommer bli kul! Vi ska på förfest ute i Landsbro hos en av spelarfruarna, jag hänger på Carro och Linn lite :)

Hoppas ni får en mysig helg! Kram på er

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0