...

Det blev visst ingen kör i dag, när Erik skjutsade dit mig och jag skulle gå in i huset så va det låst. Alla dörrar på nedervåningen men dörren på baksidan va öppen och där började det barndans och det tänkte jag ju inte gå direkt!
Som tur var så väntade Erik på mig och jag ringde upp till kontoret och frågade hur det stod till! Tydligen så skulle vi få en kallelse och därigenom få reda på dag och tid även att det stod mån 5/9 kl 17.00 på deras hemsida? Lite skumt.
Men jag får se om hon jag pratade med hör av sig i morgon.

I kväll har jag sett på premiären av ensam mamma söker! Hösten är räddad, och självklart Svenska Hollywoodfruar!

I morgon ska vi på studiebesök på Tomasgårdens äldreboende..

Sov gott.. Kram


Kommentarer
Postat av: Jill

Tack vad snällt sagt! :)

Jo, idag är min extra dag. Hade nog kunnat jobba men skönt att vänta en dag till, så imorgon blir det jag som går till jobbet :) Tack för omtanken! ha de gott!

2011-09-08 @ 13:44:17
URL: http://jillh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0