Löööödag!

Hej svejs!

Hur mår ni? I dag har jag varit och tränat BP på morgonen och man säger ju att man blir så pigg av att träna, men efter det passet blev jag slöare än slöast ;)
Har iallafall varit på stan och fikat med Gunilla! Vi skrev våran packlista till våran resa som snart står för dörren. Vi skrev upp viktiga saker som träningskläder, bikini och solkräm. Något annat tror jag inte vi behöver :) 
Drömde förresten om det i natt och det va inte alls bra. Allt var helt oorganiserat och jag hade glömt min kamera, kan ni förstå KATASTROF!
Jag och Erik va borta vid vårat nya idrottsområde här i stan, Heds arena med ny kostgräsplan, Sapa arena som är en inomhus bandyhall!
Kommer kanske gå på mer bandy i vinter??

I kväll blev vi utbjudna till Issa&Robin!

Puss på er

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0