redan söndag!

Asså jag tycker nyss att det va fredag eftermiddag och man hade hela helgen framför sig men vips så är helgen nästan slut.
Tur är då att jag hade denna dagen ganska fullproppad med roliga saker.
Har suttigt och pluggat lite nu på fm men kl 14 vankas det kalas för Magnus och Felicia! Ska bli roligt och träffa alla igen.
Efter det ska jag upp till norrgårdshallen och träna tjejerna. Jag har blivit hjälptränare för flickor 02 och första träningen va i tisdags och tycker det är roligt och få hjälpa till lite.
Söndagen avslutas med bio med Carro och Juho. Vi ska se Jägarna 2, tur att det finns några filmer som jag och Erik kan se tillsammans :)

I går va vi i Jkpg och handlade lite saker till vårat hem, och självklart lite shopping blev det också.
Vi ska tapetsera vårat vardagsrum snart och fixa lite i hallen också så lite grejer köpte vi till det.

Nu ska jag slå in lite födelelsedagspresenter!

Ta hand om er och ha en bra söndag!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0