Blodgivare!

Har länge funderat på att bli blodgivare men det har liksom inte blivit av. Men nu när en vän på facebook gjorde en grupp och uppmanade at man skulle anmäla sig som blodgivare så gick jag in på hemsidan och anmälde mig!
Jag har fått tid redan i morgon :) Ska bli lite intressant och se hur det går till och även vad ag har för blodgrupp?

Det är alltid roligt att kunna hjälpa till! 
                                             

I dag har jag varit hundvakt åt lille muffin, det är min morbror och hans sambo som har hand om den ett tag nu! Den är så söt så! Men det krävs att ha hund.. promenader och uppmärksamhet.. Tänker nog en gång extra om vi nån gång funderar på att skaffa en!

Hoppas ni har haft en bra dag, jag skulle egentligen plugga i dag men har iiiingen lust! Hoppas motivationen snart kommer tillbaka efter 4 veckors praktik!

Ha de!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0