Ny kurs!

Tillbaka i skolan efter 4 veckors praktik och vi har startat en ny kurs! Vård och omsorg vid demenssjukdomar..
Har sådär förväntningar på den här kursen inte den roligaste vi läser kanske men man vet aldrig innan. Den kanske är jättekul!

Har gjort hälften av mina helgutflykter ;) I helgen var ju jag och Erik i Gbg hos Vickan på 25-årsfest! Det va en kul kväll som slutade med utgång på Ritz... ja inte bageriet om ni trodde det ;) Det va ett bra ställe med skön musik, goda drinkar och bra sällskap!
På fredag åker jag till Kalmar där Emma bor nuförtiden. Lite tjejkväll men tyvärr är det bara jag och Vickan som kan åka, men det kommer bli jättekul och det ryktas ju om att det kommer bli kanonväder!
Helgen efter det kommer jag vara HEMMA! Har prov veckan efter de så det lär väl behövas plugga lite kan jag tro!

Hoppas ni får en bra vecka mina vänner!
Kram på er

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0