Fredag!

I dag har jag gjort mitt andra prov i sjukvårdskursen! Vi fick ha våra böcker men det va lite krångligt ändå :)
Nu är Erik på golfbanan och jag sitter och lyssnar på Coldplays konsert från Sthlm stadion från i går! Jag ville verkligen varit där, varit på deras konsert 2 ggr innan men man kan inte få för mycket av dem, de är BÄST live!
Vet inte om jag ska träna i dag! Varit lite trött och haft huvudvärk denna veckan och vet inte om det bryter ut någon sjukdom snart, tog tempern innan hade 37,0 (brukar ha 36,5) så kanske nått på G!

I kväll ska jag fixa tacos och till efterrätt blir det chokladpudding!
I morgon är det kalas för Lisa som fyller år i dag på kvällen ska vi på kräftskiva ute i Sjövik!

Vad ska ni hitta på i helgen?
Kram


                  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0