Hejsan!

Har blivit lite dålig på att blogga men har skaffat instagram och det är nästan som en liten blogg fast i bilder :) för er som inte har instagram (ex. pappa) så kan jag fortsätta skriva här om vad som händer i mitt liv! :)

Avslutat första veckan i skolan men en liten gruppskrivning! Fick ett fall om Anna, 78 år som hade brutit benet! Vad ska man undersöka på plats, vad behöver hon för hjälp och vad händer på sjukhuset!
Tror vi blev Godkända iallafall!
Har även fått mitt schema över praktiken, jag ska vara på ortopedkliniken i Eksjö och det kommer bli jättespännande och roligt!

I morgon är det stor loppis i Vetlanda och jag och Lisa ska ha ett bord ihop! Är färdig med all märkning och annat som ska förberedas! Kommer att bli roligt! Vem vet vi kanske syns på stan?!

Ha det bra!
Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0