Alla ♥ dag

Ingen mysig dag idag :( Inte för min sambo iallafall, han vaknade med 38 graders feber så han har legat i sängen hela dagen.. Hoppas att jag inte blir smittad bara, får sova på soffan i natt ;)
Jag har varit hos Evelina och pluggat lite, vi har en uppg om en lag som vi ska redovisa nästa vecka..Gick sådär för oss i dag men hoppas att det blir godkänt på tisdag!

Har en uppgift till som ska vara inlämnad på fredag, 3 frågor om palliativ vård. Jag får köra så det ryker den lediga tid jag har kvar resten av veckan. Onsdag och torsdag ska jag nämnligen jobba på förskola.
Önska mig lycka till!

Kram till alla er därute!

Kommentarer
Postat av: Fridis Gerebongis

Jag kommer ingen vart med varken den ena eller andra uppgiften känns det som :/ Men men, får göra så gott det går. Hoppas det blir bra för dig också!

2012-02-15 @ 16:25:52
URL: http://egotuilla.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0