Dagens...

Dagens uppstigning: 7.15
Dagens humör: Vaknade med en förkylning så inte jättepigg..
Dagens väder: Moln varvat med att solen tittar fram lite, men temperaturen börjar öka!
Dagens klädsel: Jeans, rosa tröja, boots.. men nu har jag bytt om till mjukisbyxor och myströja..
Dagens sällskap: Klasskamraterna på fm, sedan datorn en sväng och nu kom Erik hem från jobbet :)
Dagens "har gjort": Varit i skolan, ätit lite lunch, kollat datorn: mail m.m
Dagens "just nu": Bloggar och planerar kvällen, blir nog lite mat och mys hemma i TV-soffan!
Dagens "att göra": Inget speiellt.. Tänkte jag skulle tränat men får nog tänk om 
Dagens längtan: Till vår bokade Rhodosresa i sommar! :)
Dagens bästa: Att det är fredag och helg!
Dagens sämsta: Att jag har gott och blivit förkyld :(
Dagens träning: Hade planerat ett Medel/puls pass men nu blir det kanske bara en promenad på sin höjd..
Dagens doft: DKNY " Golden delicious"
Dagens drog: Näsdukar, nässpay och idominsalva runt min röda näsa!


Trevlig helg!


Kommentarer
Postat av: Fridis

Tur att du tar hand om näsan iaf, den brukar jag glömma när jag är förkyld, haha. Hoppas du är piggare nu efter helgen!

2012-02-26 @ 16:22:52
URL: http://egotuilla.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0