Erbjudande!

Har blivit erbjuden ett speciellt uppdrag i en förening här i stan! Det är inte säkert att det blir så men till 80% kan vi väl säga..
Men funderar på det och känner att det kan bli kul! Det är ju ett gott gäng att jobba med ;) 

                              



Helgen bjöd på sista föreställningen av revyn och lite fest därefter. Jag skulle upp kl 8 på söndagen så det blev lugnt för mig! Kändes som att de flesta va trötta och gick hem ganska tidigt förutom de stadiga öldrickarna ;)  Men vi får helt enkelt dra ihop en fest snart igen.. eller vad säger ni?
I dag hade jag tänkt att plugga till provet vi har på torsdag men har inte motivationen riktigt.. får hoppas att den kommer i morgon!

I morgon har jag handbollsträning igen med mina tjejer.. Börjar dra ihop sig till slutet av säsongen och jag tycker att jag har klarat av tränarrollen hyffsat bra ändå..

Nu ska jag surfa lite här sen gå och lägga mig och läsa lite i min bok...
Kram på er


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0