Härlig dag!

Första och främst är det ju underbart att solen tittar fram i dag.. Känns som att alla är sådär extra glada i dag :) Det är ju synd att det finns molniga dagar för se vad lite sol kan göra med oss människor!

Sedan är det tur att beskeden avlöser varandra.. i förrgår fick jag ett sorgebesked men i dag på morgonen fick jag höra ett riktigt glädjebesked...Sverige har fått en Prinsessa!! Han var lycklig Daniel när han berättade det för hela svenska folket! :) 



                          



Satt en sväng på balkongen när jag kom hem från skolan! Det va skönt och jag har nog redan anat en lite fräcken på näsan..
Nu ska jag iväg till frissan, klipp och färg av hår står på schemat!

Ha en underbar dag!
Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0