Måndag!

Som sagt måndag oh ny kurs! Social omsorg ska vi börja läsa nu och ser fram emot det.. De andra kurserna som vi haft har varit ganska mycket plugg och läs i böckerna men den här kursen innehåller föredrag, studiebesök och lite plugg ;)
Vi började dagen med att titta på en film : fjärilen i glaskupan...

Erik är fortfarande hemma och sjuk men det går åt rätt håll. I lördags hängde vi på sjukhuset i Eksjö i ca 6 timmar, va hemma 20.30 på kvällen och med oss hem fick han några smärtstillande..

I dag ska jag träna BP och efter det ska jag nog gå lite på crosstrainern! I lördags va det inte CX som det brukar va utan Elin körde halva combat och halva zumba.. Jag har allt lite träningsvärk i skulderbladen och axlarna från alla slag! Men det e gött!

Nu ska jag göra lite nytta.. vad det nu kan vara!
Kram på er

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0