Planerar!

Har börjar planera inför sommaren.. Har sökt 2 sommarjobb där jag har fått samtal från ett och va på intervju på det andra i måndags! Bara och vänta och se men det låter ju som att jag får jobb nånstans iallafall!

Ska ju åka till Rhodos med revyn också! Vi bestämde oss till slut för 2 veckor på denna ö där vi hoppas på mycket sol, bad, god mat och avkoppling ;)
Så det är den enda semestern jag får i sommar men är förhoppningsvis ledig på helgerna då vi kan åka iväg på lite småtripps! Sånt man får räkna med när man pluggar!

Har fått reda på min praktiskplats denna terminen också. Jag ska vara på ett gruppboende för psykiskt sjuka! Kommer bli nytt för mig och minst sagt spännande! Något jag ser fram emot!

Snart kommer Erik hem! Jag satt en sväng på balkongen igen.. skönt med sol!

Ha en bra dag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0