Back on track!

I dag har vi kommit tillbaka till rutinerna igen! Skolan börjar, tider att passa, storhandling på schemat, regelbunden träning!
Känns som jag har vänt på dygnet de sista dagarna men nu får det bli ordning på det hela!

I dag har vi bara regestrering så börjar kl 13 i dag! Skönt med lite sovmorgon ;)

Hoppas ni har haft ett bra jullov ni som har möjlighet till ett sådant :) Just nu är jag trött på allt vad jul heter och försöker döda min julblommor så jag kan ta in nya fräscha blommor i vårt hem! Vill också att våren ska komma men det är ju först nu som det ser ut till att bli någon vinter.. jaja.. Inget man kan styra över!
Nu ska jag hoppa in i duschen..

Ha en bra dag min vänner! 



                                 

                                   Bjuder på en bild från i somras när jag badade i ett akvarium ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0