Ledig onsdag!

Hej mina vänner!

Allt bra därute? Jag mår super.. varit och tränat det nya medel/kraft-passet på friskis! Det var jobbigt den här gången men fullt lika kul. Det är där jag kommer hänga på tisdagskvällarna framöver!
Tycker jag har kommit igång bra med min träning.. kör ca 2 BP pass i veckan, 2 CXWorks, ett friskispass varvat med promenader.. och tycker faktiskt att det ger resultat så beach 2012 här kommer jag ;)

Har börjar planera min sommar lite också.. skrev färdig ett brev som jag ska skicka till två ställen där jag ska söka sommarjobb. Jag informerar mer när jag vet nått.
I morgon är min lediga dag i veckan och den ska jag spendera med mina böcker, promenadskorna och mina vänner! Får se om det blir årets första semla också kanske?

Och snart är ju helgen här igen..... på fredag kväll ska jag mysa i soffan på Ängsgränd! 

                         

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0