Måndag....igen!

Måndagens stora nyhet! Min pappa har skaffat facebook. Trodde han nästan va den sista som skulle skaffa det men min mamma ligger nog högst upp på den listan. Lite roligt iallafall att han hänger med i nymoderniheterna! Kan han ju ha lite extra koll på mig också :)

Den här måndagen är nog allt som vanligt. Varit i skolan och lärt oss sätta kateter på plastdockor i dag! De i klassrummet mittemot undrade nog vad vi höll på med.. Hahaha..
Har pluggat lite på provet som vi har på torsdag sen vankas det långhelg.. mumsigt.. Jag ska upp till revyn en sväng på fredag och ni som inte har sett den, köp biljetter! Den är värd att se!

Jag och Erik ska åka och veckohandla lite nu sen ska jag titta på när han spelar hockeybockey i kväll, de vann deras match i går och hoppas på vinst i dag också!
Annars är veckan som vanligt, träning varvat med plugg och lite tv-tittande ;)

Kram på er


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0