Mmmmmumsfillibabba!

Har äntligen hittat recept på denna tuppkaka, har väl inte vart så svårt att hitta iofs men när jag satt hemma hos mamma och kollade igen hennes receptbok så ploppade det upp.
Så i kväll har jag bakat den och den blev oooemotståndligt god ;) 



                                       



Kan också visa vad jag fick för snyggt i julklapp av min Erik!



                                       


Visst är det snyggt? Allt kommer från märket jellybean... Detta är något jag kommer anväda flitigt till sommaren!

Va ute och sprang en sväng med Hanna i dag på förmiddagen.. men guud vad det tog emot, jobbigare än på länge men det kanske har sin förklaring att vi började med tjustkullebackens topp! :) Har också varit på Cx Work:s.. en riktig genomkörare för magen rumpa och rygg! Har ni inte testat så gör de!

Snart börjar skolan igen! Känns ganska skönt för jag börjar känna mig hyffsat rastlös nu.. så därför jag ska åka till bäckseda och städa ett hus i morgon!

Kram på er

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0