Sprutor dit och sprutor hit!

I dag har det varit en spännande dag i skolan. Vi har haft provtagningar! Vi har provat att ta insulinspruta i våra egna magar! Vi har även tagit kapillärprover och venprover.. fast det va på en docka som tur var!
Det är sånt här jag har längtat efter att få göra och ser verkligen fram emot praktiken på Eksjö sjukhus förhoppningsvis! 



       


Pratade nyss med in vän Caroline som kommer hit en sväng!
I kväll ska jag träna tjejerna i handboll igen och efter det blir det nog slapp i soffan!
Ett bra program är i dag på tv om ni sett det.. Mot alla odds! Handlar om 10 personer som ska gå ca 8 mil genom Afrika.. men alla har någon form av funktionsnedsättning.. Spännande och se hur det slutar!

I helgen är det sista revyföreställningarna också! Så på lördag är det fest igen.. men en kort sådan för mig.. Jag ska till Värnamo på söndag på handboll! Då gäller det att vara pigg!

Hoppas ni får en bra vecka!
Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0