Happy!

I dag har jag en såndär skön känsla i kroppen! Har varit ute på Ädelfors och fick lite info som behövs när man ska vara medicinansvarig, och när jag kom hem hade min www.personligalmanacka.se  kommit och tycker sånt är jätteroligt! :) Haha, skriva in massa händelser och födelsedagar! Lite konstigt kanske men jag tycker det är en skön känsla!
Kl 13 börjar jag jobba! Tjäna in lite cash ;)

På fredag är det midsommarafton och den ska vi fira ute i Sjövik hos Issa, Robin och Smilla! Där vankas det tradiotionellt firande med sill, färskpotatis, jordgubbar, dans kring stången, lekar och blomster! Jag ska göra en krans i år igen! Men i år ska jag göra en i rosa :)

Kram på er

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0