Innedag!

Hej!

Har ni hämtat er från midsommarhelgen? Vi hade en rolig dag men den va lång och utdragen.. så kl 00.00 satt vi alla i partytältet och jäspade! Så jag och Erik cyklade hem i regnet!
Men det va en väldigt lyckad dag med bra väder trots allt!

I dag vaknade man ju upp och det regnade ute men va ju varnade för detta så det kom inte som någon överraskning direkt!
Jag har hållt mig inomhus än sålänge och plockat med allt och inget! Torkat ut skafferiet, rensat bland kläder i garderoben och just nu har jag knäckebröd i ugnen! Mums ;) Ska strax börja med maten: kålpuddning bjuds det på i dag!
Börjar också planera för den stora dagen på torsdag! Jag fyller nämnligen 25 år och det kommer lite folk på kalas och då måste man ju bjuda på någonting! Lite mat och tårta får det bli!

Kram på er

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0