Regn regn och åter regn!

Hej på er!

Väldigt konstigt sommarväder vi har! Va jättevarmt i dag på dan sen helt plötsligt så öppnade sig himlen och det öste ner! Ungefär som det gjort i lördags när vi va upp i Folkets Park på fest! Vi va dyngsura när vi kom hem sen! Men roligt va de! Blandat med folk och åldrar!

I dag har jag varit barnvakt åt William! Det gick jättebra så jag får ha han i morgon också ;)
I dag har jag varit på ett styrkepass med friskvårdcenter, det va jobbigt men bra :)

Snart är det midsommar också och jag tror at vädret är som vanligt ungefär den dagen, regn, lite sol, molnigt och regn.. :)
Hoppas ni får en bra dag iallafall!

Kram på er

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0