fest i böleskogen!

I dag skulle jag och Hanna ut till myresjö för lite modevisning/party men hennes febertermometer visade 37+ så jag får ta med mig syrran istället!
Det bjuds på mingelbuffé, affärernas vårnyheter och lite pub/fest efter! Kommer bli en kul kväll och mycket blandat folk tror jag men det är bara sånt jag tycker är roligt.. Tror det är ett åldersspann på 25-70 år!!

I morgon ska vi ha premiär med vårt fotbollsspel som vi har fixat ihop. Vi är ett gäng "gamla" fotbollsspelare som lagt skorna på hyllan som ska träffas och latch lite boll när vi har lust och i morgon tänkte vi köra premiär.. Hoppas vi blir många!

vad ska ni hitta på i kväll?
Kram från mig...



                            


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0