Gött!

Sista provet för denna kursen är avklarat! Och jag fick VG!
Har varit en rolig kurs! 

Lärt mig om....

* hur uppväxtmiljön kring barn formar deras liv till vad de senare blir och varför det blir som det blir
* Historien bakom äldrevården och de med funktionsnedsättning
* Synen på utvecklingsstörning

* Hur vi tänker om åldrandet

Vi har även haft många roliga föreläsningar och studiebesök bl.a varit på rättegång och haft en alkohol och drog terapeut hos oss.
Den här kursen har läst mig ännu mer att respektera alla människor och förstår att alla är olika!

Nu ser jag fram emot 4 veckors praktik som jag ska ha på ett gruppboende för psykiskt sjuka.

I kväll ska jag träffa Carro som jag inte sett på ett tag! Vi ska ätta kvällis och snacka lite..
Ha en bra dag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0