Leedig!

Hej!

Sitter och dricker lite elva-kaffe med nybakat till! Det va ganska tomt i min frys så jag har bakdag/pluggdag i dag! Jag har redan bakat kokostoppar och hastbullar. En form av bullar men de behöver inte jäsas och mycket smidigare än vanliga! Det va helt OK! Efter jag har fikat tänkte jag baka chocolate cookies!

Måste plugga lite i dag också! Har sista provet i den här kursen på tisdag! Är långledig nu över helgen men då ska vi åka ner till pappa. Jag fick förresten VG på det förra provet =)

Annars rullar allt på! Har bara 4 veckor kvar till sommarlovet och det ska bli sååå skönt att va ledig och jag ser verkligen fram mot Rhodosresan med revygänget! Sol och massa med bad! 



                        
                                                    Ser ni hur gött det ser ut :)

Nehe, tillbaka till köket..

Ha en bra dag mina vänner!
Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0