Räknar ner...

räknar ner till sommarlovet.. jag är lyckligt lottad som har ett sånt!

Hade varit bra att jobba och få ihop lite pengar men ska ju jobba 3 veckor iallafall men får hoppas att jag får hoppa in lite som vikarie!
I kväll har vi varit hos mamma och fikat efter ett litet missförstånd.. jag hade bryggt kaffe och undrade vart alla va och hon hade gjort likadant.. men det löste sig ändå :)

Har haft en underbar helg vädermässigt.. annars också ;) men nu till kvällen blev det väldigt kallt.. Får hoppas att det går över snabbt!

Kram på er därute 



                         
                                                       Min goa vän Hanna & jag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0